آرامش با تو بودن را میخواهم ..,پیام کوتاه پیام متن های جدای عشق ورزیدن عشق شکست خورده شکست راز چشم هایت دلتنگم حس دوست داشتن جدایی تنهایی تفرت اس ام اس های غمگین اس ام اس های عاشقانه اس ام اس های زیبا اس ام اس غمگین عاشقانه جدید اس ام اس غمگین اس ام اس خیانت اس ام اس تنهای اس ام اس احساسی اس ام اس احساس آرامش با تو بودن را میخواهم

 

 

آرامشــی میخواهم

خلوتــی میخواهم

تــو باشی و من

در کنار هم

تو سُکوت کنــی و مَــن گوش کنم

و من آرام بگویم ترا دوست دارم و تو گوش کنی

و آرام بگوئی .. من هم

و شرمِ زیبائی را بر گونه ی تو ببینم …

 




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: